środa, 5 kwietnia 2017

Recenzja - Monte Plus Czekolada, Monte Plus Karmel

Po kilkunastu dniach testowania, przedstawiam Wam moje nowe ulubione desery – Monte Plus Czekolada i Monte Plus Karmel. Szczególnie pierwsza wspomniana przeze mnie pozycja wzbudza we mnie przyjemne odczucia 😊

A więc po kolei..

Monte Plus Czekolada – coś pysznego! Zwyczajne Monte z dodatkiem na spodzie kubeczka pysznej czekolady. Jako, że jestem wielką fanką czekolady dla mnie to była przyjemność zjadać kolejną porcję. Bardzo łatwo się łączą wszystkie warstwy po zmieszaniu.

Podobnie Monte Plus Karmel, bardzo mi smakował, szczególnie ze świeżym pieczywem. Chociaż jak dla mnie smak tego deseru był niezbyt wyrazisty, wręcz taki mdły. Ale mimo wszystko, poleciałabym go znajomym! 😊

Wśród moich znajomych i bliskich padało stwierdzenie, że desery są zbyt słodkie, jak dla mnie, miłośnika wszelkich słodkości, były one w sam raz. Jednak myślę, że dla osób które nie przepadają za łakociami, rzeczywiście desery mogły być odrobinę za słodkie.

Moim zdaniem, dużą wadą, która zniechęca jest dosyć wysoka cena. W E.Leclerc w Warszawie płaciłam 2,49 zł za kubeczek, który jest dosyć małą porcją jak na proponowaną przez sklepy cenę. W innych sklepach z tego co się orientuję ceny są nawet wyższe, dochodzą do 2,79 zł.


Po przetestowaniu zestawu ambasadora razem z trnd.pl mogę stwierdzić, że poleciłabym swoim znajomym kupno nowego Monte. Myślę też, że już niedługo sama ponownie sięgnę po Monte :)  

Uważam, że smak Monte jest powrotem do smaków kojarzących mi się z dzieciństwem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz