poniedziałek, 27 marca 2017

#MontePlus - kilka słów o projekcie.

O projekcie dowiedziałam się z platformy trnd.pl, na którą się zarejestrowałam i po wypełnieniu krótkiej ankiety przyjęto moje zgłoszenie do projektu Monte Plus. Kilka dni później otrzymałam wiadomość, że zostałam zakwalifikowana jako jeden z 3000 Ambasadorów do wypróbowania nowych Monte Plus Karmel i Monte Plus Czekolada. Następnie 23.03. dostałam zestaw testera, który pokazywałam we wcześniejszym poście. Bardzo się ucieszyłam, że mogę brać w nim udział, ponieważ Monte to jeden z moich ulubionych smaków dzieciństwa.

Na czym polega projekt?
W ramach projektu mogę zakupić 12 opakowań Monte Plus Karmel i 12 opakowań Monte Plus Czekolada do wypróbowania dla mnie, moich bliskich i przyjaciół.
Pieniądze za zakupy zostaną mi zwrócone przez specjalną platformę.

Wymaganiem projektu jest również przeprowadzenie badań ankietowych o wcześniej wspomnianych deserach z osobami które spróbują podarowanych przeze mnie Monte.

Produkty idę zakupić jutro wieczorem. Opinia na blogu pojawi się najprawdopodobniej w weekend :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz