piątek, 17 marca 2017

Do biegu! Gotowi? START!

Witajcie!
Od pewnego czasu, zaczęłam interesować się wszelkimi kampaniami dotyczącymi testowania różnorakich produktów. Natknęłam się na wiele portali, m.in. na portal trnd.pl, którego zostałam użytkowniczką i postanowiłam wziąć udział w kilku projektach:
- Wiosna z Zalando - niestety, do tego projektu nie zostałam zakwalifikowana jako Ambasadorka;
- Monte Kaszka - wyniki już 30.03.
- Monte Plus - którego zostałam Ambasadorką i będzie to mój pierwszy projekt z portalem trnd.pl 

Dowiedziałam się również o możliwości wypróbowania maseczek L'Oreal Paris "Czysta Glinka", po więcej informacji oraz zamówienie próbek na swoje #DetoxParty odsyłam TUTAJ :)

Gdy tylko wypróbuję, od razu dam Wam znać o tych produktach.
W następnym poście, który pojawi się po weekendzie, opowiem Wam trochę więcej o projekcie Monte Plus.

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz