piątek, 24 marca 2017

Podsumowanie tygodnia!

Dzisiaj pokażę Wam co otrzymałam przez ostatni tydzień z zamówionych wcześniej próbek:

1. Maski oczyszczające od L'Oreal Paris, co prawda przyszły z lekkim opóźnieniem niż było planowane DetoxParty, ale teraz sama chętnie je wypróbuję. Próbki są dosyć duże, w fajnych opakowaniach, zapakowane były bardzo schludnie i opieczętowane logiem akcji jak widać na zdjęciach poniżej. Niestety, nie można już zamawiać próbek, więc nie zostawiam Wam linka. Cała akcja z ogólnopolskim promowaniem produktu właśnie w taki sposób, dodatkowo poszerzając próbowanie o konkurs w mediach społecznościowych, naprawdę mi się podobają. Jak na razie jestem na TAK!  




2. Przesyłka z IKEI
Zestaw ograniczników przewracania się do mebli i komód, myślę że na pewno się przyda, w zestawie przyszło 5 takich kompletów. Zapakowane były w zwykły worek. Jeśli chcecie zamówić sobie takie zestawy ograniczników odsyłam tutaj, wszystko jest za darmo.



3. Wyczekiwany zestaw Ambasadora Monte Plus, z którego cieszę się najbardziej. Wewnątrz znalazłam list powitalny, przewodnik po projekcie, dzienniczek projektu i dwa notesiki "lista zakupów" na lodówkę. Wszystko pięknie zapakowane, przesyłkę dostarczył kurier w wyznaczonym terminie. Teraz tylko biec do sklepu, zaangażować bliskich i cieszyć się smakiem nowego Monte.
#MontePlus, #MontePlusMagia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz